Veronika Kotnik: 031 441 982 pdravnenakoroskem@pzs.si

POROČILO O POHODU NA PEČ – TROMEJA 1510m

Pohoda na Peč – Tromejo v soboto, dne 26-maj-20185, se nas je udeležilo 18 pohodnikov.

Odhod iz Raven ob 600 uri. Prevoz z dvema kombijema do parkirišča nad vasjo Sovče pri Podkloštru – Arnoldstein, kjer je bilo izhodišče pohoda ob 800 uri, mimo Tromejske koče na vrh Peč 1510m na Tromeji. Vračali smo se mimo Koče in nato po grebenski neoznačeni graničarski stezi ob meji do Korenskega sedla, kjer je bil zaključek pohoda ob 1510.

Nazaj v Ravne smo se vrnili ob 1900 uri. Pohod je bil za vse pohodnike zelo zanimiv, v izredno lepem naravnem okolju, prijetnem planinskem vzdušju in je potekal v ugodnih vremenskih pogojih, k sreči brez nezgod. Udeležencev 18.

Ravne na Koroškem, dne 27-jun-2018           Odgovorna vodnica: Mravljak Tončka

DELOVNI ČAS

Koča je odprta vsak dan (razen ponedeljka) od 7.00h do 22.00h (prenočišča 24 ur). Vabljeni!

NOVICE

Naročite se na naše novice, kjer vas bomo obveščali o pomembnih novicah o koči in pohodih